Re: chcę naprawić wid xp

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Thu 31 Mar 2005 - 09:00:42 MET DST

tadekdabek napisał(a):
> Zwracam się z prośbą do Sz Grupowiczów.Mam zainstalowany windows xp ,a
> ponieważ jestem mało doświadczonym u żytkownikiem kompa,"popsułem stronę
> startową"Chcę wrócić do normalnej tapety be z dodatkowego paska po prawej i
> nie umiem do tego wrócicć.Kto pomoże.Dzięki z góry Tadek

co rozumiesz poprzez "stronę startową" - masz na mysli pulpit po
uruchomieniu kompa, czy stronę startową internet explorera?

dodatkowy pasek mozesz zamknac klikajac na nim prawym klawiszem myszki i
wybierajac "zamknij pasek". tapete chyba wiesz, jak zmienic?

--
Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination