Re: Windows 2003 server - problem z dostępem do plików

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 22:17:34 MET DST

Piotr Krzyżański napisał(a):

> Ci userzy nie należą czasami do jakiejś grupy, która
> ma tylko odczyt? Grupa wszyscy jakie ma prawa?

Grupa wszyscy nie ma do tego zasobu żadnych praw.

Tzn. do folderu (logowanie do serwera terminali) mają uprawnienia na
full administratorzy i administratorzy domeny a userzy tylko do
poszczególnych folderów i dostają wszystkie z wyjątkiem pierwszego od
góry tj. (podaję z pamięci) "Pełna kontrola"

Wpadłem aktualnie na dwie rzeczy - sprawdzę rano
1. quota dla usera lub grupy nie pozwala dodawać juz plików ale wówczas
dlaczego nie ma komunikatów ostrzegawczych ? (usługę Poslaniec chyba mam
wyłączoną)
2. nie został zmieniony właściciel dla plików - kopiowałem je ze starego
serwera używając do tego celu konta admina więc ... - nie wiem czy to ma
znaczenie/sens.

Jakieś uwagi ?

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!