Re: Zastanawiaj się szybciej W2003 Serwer :)

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 20:57:48 MET DST

> www.w2k.pl/tech/dns_forward.html - to dlatego ze masz ustawione na IP
> dostawcy stacje XP tak dlugo ci sie loguja

Dzięki, już wcześniej znalazłem ten fragment z Twojej strony :)

> Tego nie wiem , i nie wiem gdzie szukać..zobacze jutro w pracy :)
> We wlasciwosciach TCP\IP

A nie tutaj ??

Start -> Programs -> Administrative tools -> DNS, bo to miejsce o którym
mówisz to znam :)

W sumie pozostanie jeszcze to zamrożenie przystawki AD....pomysły..może jak
wepne do sieci i kontroler zobaczy zewnętrze DNS'sy to mu sie przestanie
czkać :).
Albo ustawienie DNS kontrolera sam na siebie o czym piszesz w poradniku.

Pozdrówka
Piotr

P.S.
Popróbuje i podzielę się doswiadczeniami/