Odp: OE 6.0 - problem z forwardem poczty

Autor: misiek77 <redmichal_at_o2.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 12:30:52 MET DST

> Hehe, skad wersja 5.8?

5.0 oczywiście, krzywo mi się spojrzało ;-)

> Wyslij pustego maila do siebie, teraz tworz na jego bazie zaproszenia,
> szablony itp.. ;)

No tak, teraz muszę tworzyć rózne rodzaje szablonów, wysyłać je do siebie i
potem przenosić do odpowiedniego lokalnego folderu, z którego to dopiero
mogę je rozsyłać za pomocą "prześlij dalej".
Nie uważacie że to troche bez sensu ?
W tym starszym OE mogłem zapisać dowolną wiadomość w dowolnym folderze
lokalnym, a następnie albo ją z tego folderu edytować albo od razu wysyłać
za pomocą "prześlij dalej", teraz nie mogę - paranoja.

--
misiek