Re: [w2k/2k3] Wykaz globalny poszedł na drzewo...

Autor: Krzysztof Bartoszak <krzysztof.bartoszak_at_put.poznan.pl>
Data: Wed 30 Mar 2005 - 09:08:53 MET DST

On Thu, 24 Mar 2005 13:49:23 +0000 (UTC), "Tomasz Onyszko"
<gekkon@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

>Co do tego SYSVOl - rozumiem ze masz wpisy w logu FRS, w tych eventach
>najczesciej jest wprost napisane co trzeba zrobic zeby rozwiazac problem -
>mozesz podac numer eventu.
>
>Moze sprobuj na poczatek odbudowac ten zasob:
>http://www.w2k.pl/tech/ad_ntfrs.html

zaczęło się od ID 13658 - postąpiłem zgodnie z instrukcją, tzn. w
HKLM\System\CurrentControlSet\NtFrs\Parameters ustawiłem Enable
Journal Wrap Automatic Restore na 1 i zrestartowałem usługę. Później
ustawiłem na 0 i ponownie zrestartowałem, ale jest kicha:

pojawiły się komunikaty 13508 - usługa ma kłopoty z włączeniem
replikacji... sugerujące kłopoty sieciowe: bład w DNS i/albo brak
uruchomionej usługi. Błędy w topologii AD wykluczyłem wg. tego co
napisano w technecie.

Podszedłem do problemu "po rosyjsku" - zdegradowałem jeden z
kontrolerów (w2k3) i postawiłem nową domenę, a wkrótce przemigruje do
niej drugi kontroler... Z pewnych względów prędzej czy później
musiałem to zrobić i nadarzyła się okazja.

Bardzo dziękuję za odpowiedź, mam nadzieję, że już nigdy nie będę
musiał z niej skorzystać.

kB