Re: Zapora a podw [OT]

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Tue 29 Mar 2005 - 22:34:29 MET DST

JerzyP wrote:

> Zgodne z ustawieniami ze strony

Ustawienia jakiejś tam strony nie są ideałem i nie zwalniają użytkownika
z samodzielnego myślenia.

Uwaliłeś linka - prawidłowy to http://evil.pl/pip/OE.html

> Patrz wyżej...

Patrzę na całość i jedyne co widzę to Twoje błędne przekonanie, że jeśli
ustawiłeś coś co Ci pod nos dano to musi to być w 100% dobrze. Jak widać
jesteś w błędzie. Obrazki na wskazanej stronie dotyczą jedynie ustawień
_wysyłania_ wiadomości. Opcja dotycząca ignorowania danych określonych w
nagłówkach MIME znajduje się w zupełnie innej zakładce opcji gniota OE -
zakładka /jak nietrudno się domyśleć/ nosi nazwę *czytanie*.

> Jeśli wyszły jakieś nowe postanowienia to powiedz wszystkim wyraźnie, [...]

Tu nie chodzi nawet o postanowienia tylko o zwykłe logiczne myślenie.

> Ja korzystam z informacji ze strony http://evil.pl/pip/ustaw.html, a tam
> stoi napisane jak wół: [...]

Jak wół są też w opcjach OE oddzielone opcje dotyczące *wysyłania* od
opcji dotyczących *czytania* - niektórzy jednak i tak tego nie rozróżniają...

> A gniot jest połatany. [...]

Gniot nigdy nie jest połatany - KB 265230 najlepszym przykładem.

> Żegnam.

Jak widać nie chcesz się dowiedzieć co uwaliłeś - wolisz się upierać, że
masz rację...

PS. uggc://xyho.puvc.cy/jvapng2/arjf/br2.cat - gnx wrfg źyr (!)

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk