Re: POMOCY POWAZNA SPRAWA

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 18:57:20 MET DST

diabloq1@poczta.onet.pl napisał(a):
> Ludzie pomocy miałem WINDOWSA XP zaszyfrowałem nim pliki, a ze musiałem
> przeinstalowac system to to zrobiłem i zapomniałem je rozszyfrowac, a tamtego
> windowsa juz nie mam bo mi plyta pekła i teraz mam XP SP2. i sie nie da
> rozszyfrowac bo nie mam do nich dostepu... robiłem to poprzez najazd na plik
> nacisniecie własciwosci - zaawansowane - i pierwsze od dołu szyfruj. POMOCY :(:

jesli przed reinstalacja nie wyeksporotwales kluczy szyfrujacych ze
starego windowsa, to mozesz sie praktycznie pozegnac z zaszyfrowanymi danymi

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;q241201&sd=tech

--
Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination