[Autoodtwarzanie] - niechciany program w menu kontekstowym

Autor: El_Chueco <el_chueco_at_yaris.NOSPAM.org>
Data: Mon 28 Mar 2005 - 18:28:46 MET DST

Czesc!
   Kilka dni temu zainstalowalem program ktory wpisuje do menu kontekstowego
Autoodtwarzania polecenia skorzystania z funkcji tego programu (tak jak np
nero, alcohol itp). Po odinstalowaniu tego programu w menu kontekstowym
polecenia te zostaly - jak je skasowac? - strasznie mnie to denerwuje jak
jakies widoczne smieci zstaja u mnie na kompie. Prosze o mozliwy szybki
kontakt na priv (GG np) jesli to mozliwe. Z gory dzieki za odpowiedz

--
Pozdrawiam! Tomek "El_Chueco"
http://www.coolturalni.prv.pl -> Film, Muzyka, Literatura