niecodzienny problem winXP

Autor: Akeem <akeemek23_at_hotmail.com>
Data: Sun 27 Mar 2005 - 12:33:16 MET DST

Witam grupowiczow , hmm poniewaz nie znalazlem grupy strikte do XP wiec
napisze tutaj.
Przed dlugo oczekiwanym sniadaniem wielkanocnym chcialem zrobic dobrze
mojemu komputerowi , co jakis czas jak wchodzilem na otoczenie sieciowe
pojawial mi sie komunikat ze pamiec nie moze byc "write" z adresem
0,0000000 same zera , postanowilem zpogooglowac i tak tez zrobilem
znalazlem pare rozwiazan zadne nie pomoglo - od sprzetowych do
programowych , az w koncu moj ukochany komp zasygnalizowal mi ze mam cos
co sie nazywa new dot net ( takowy katalog znalzlem w program files )
postanowilem wysledzic dll ktore sie laduja z rejestru , pousuwalem
takowe wpisy w rejestrze usunolem katalog new dot net z program files
odpalilem system a tu taka niespodzianka : po odpaleniu juz samego
systemu zalogowaniu sie podczas odpalania abyss web server pisze ze ma
klopoty z socketami , ale to nie wszystko c++ runtime library wylacza
wogole norton antyvisrus tak ze nie da sie go odlalic , ale to jeszcze
nie wszystrko , siec przydzielala mi sie do felernego usuniecia tych
plikow z dhcp teraz juz sie nie przydziela , nawet nie wstaje polaczenie
sieciowe - wykluczam tu pad switcha lub DHCP bo laptop ladnie chodzi -
hmm sciagnalem po czym odpalilem z microsoftu jakies remooovale i tez
nic hmm co zrobic ? mial ktos takie problemy ? od razu mowie nie mam sp2
ale wszystkie latki ktore sie w nim znajduja , win XP proff , p4 3,2 ,
gf 6800 gt oc , 512 dual ddr 400 , 2x 40 gb ata

Prosze o jakies sugestie , pozdrawiam Akeem
Wesolych Swiat :)