Re: Jak zmienic haslo w POP3

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 26 Mar 2005 - 10:23:47 MET

Użytkownik "MrKramer" <mrkramer@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:d233cq$ph4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Konta shell nie mam, ale musze zmienic haslo. Nie che pisac do admina
> zeby mi zmienil, tylko chce to sam zrobic. I wlasnie nie wiem jak.

Wszystko zależy od możliwości danego serwera pocztowego. Zmiana hasła
raczej nigdy nie jest dostępna z poziomu smtp, do tego służy osobny
panel www, czasami zaś udostępniona jest możliwość zalogowania się
poprzez telnet na określony port, gdzie działa tzw. serwer haseł.
Dowiedz się u providera, które rozwiązanie zostało u nich
zaimplementowane.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/