Re: Problem ze zdalnym pulpitem ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 15:03:00 MET

Zrobione.
Już działa.
Ale jak Wam napiszę co było, to mnie śmiechem zabijecie.
Faktem jest, że mnie najbardziej naprowadził ten telnet.
Nie wiem jeszcze czemu, ale blokował port 3389 Norton Antywirus
Auto-Protekt.
W definicjach kontroli programów zezwoliłem na komunikację po porcie 3389
i zaczęło działać. Najpierw oczywiście sprawdziłem telnetem. RDP też poszło.
Ale czemu tu było zablokowane to nie wiem, sprawdzałem to tysiąc razy,
ale myślałem, że to jest autowmatycznie dozolone. Jednak się myliłem.
Człowiek uczy się całe życie jednak.

Wielkie dzięki wszystkim za zaangażowanie.

Jeszcze raz Wesołych Świąt.

Pozdrawiam
Długi.