Re: Pytanie o Routing (NAT)

Autor: CodeBoy <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 13:42:20 MET

On Fri, 25 Mar 2005 11:43:58 +0100, Tomasz Polus
<tomaszpolus@poczta.onet.pl> wrote:

> "Pawel Tanski" <tanski@polbox.com> wrote in message

> Oj tak, przyda³oby siê. Mnie te¿ trochê ciê¿ko siê zorientowaæ w tej
> sytuacji,
> szczególnie zastanawia mnie ten motyw z dwoma adresami IP
> (publicznym i prywatnym) na jednym interfejsie ;)

Dlaczego was zastanawia, skoro windows na to pozwala to chyba moze byc ? :)

Oki zakladajac ze pozbede sie adresu lokalnego z interfejsu to myslicie ze
nagle wswzystko zacznie dzialac ?

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/