Re: Windows Serwer 2003 - problem

Autor: Tomasz Polus <tomaszpolus_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 12:18:28 MET

"maciek" <maciek89@polbox.com> wrote in message
news:d20r8p$clt$1@pippin.nask.net.pl...
[...]
> Użytkownik pracuje na profilu lokalnym, z którym jest synchronizowany
> profil
> na serwerze przy logowaniu i wylogowaniu.

Hmmmm nie potrafię odpowiedzieć skąd takie dziwne zachowanie,
ale w takim razie spróbuj ustawić w GPO przekierowanie folderów
bezpośrednio na serwer, tak żeby użytkownik pobierał zawsze
kopię swojego profilu lokalnie, ale katalogi takie jak Pulpit
czy Moje dokumenty (dane userów) niech będą cały czas na serwerze,
aby nie były synchronizowane z klientem ani buforowane lokalnie.
Zresztą zauważ, że jak będziesz bez wyjątku synchronizował również
katalogi z danymi użytkowników, to w szybkim czasie znacznie
pogorszy się wydajność tego rozwiązania.
Ja korzystam z przekierowania folderów i jestem z tego bardzo
zadowolny, nie mam żadnych problemów.

--
Tomasz Polus