Re: Zapora a podw

Autor: Tomasz Polus <tomaszpolus_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 11:39:42 MET

"=VIM=" <wyrzuc@to.pl> wrote in message
news:d1rieh$fru$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w
> wiadomości news:d1rgoi$t5c$2@polsl.gliwice.pl...

> Te windowsy to jeden wielki badziew - im robisz cos bardziej nietypowego
> tym masz wiecej problemow , moze jednak komus sie cos takiego udalo zrobic
> grzebiac np w rejestrach itd

Nie masz racji, ale rozumiem Cie bo zwykle jak ktoś
nie potrafi wykonać jakiejś operacji na komputerze,
to od razu mówi, że to badziew. Najpierw się upewnijmy,
że to jest na 100% niemożliwe, a potem będziemy wyciągać
wnioski, ok?

Moja rada jest taka, żebyś spróbował tam wpisać 127.0.0.1.
Sprawdź również czy witryna, którą testujesz, na pewno
jest uruchomiona na obu (lub wszystkich) adresach IP.

--
Tomasz Polus