Re: ukrycie ostarniej nazwy użytkownika NT 4 cd..

Autor: Tomasz Polus <tomaszpolus_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 11:09:12 MET

"zg20" <zg20@poczta.onet.pl> wrote in message
news:39a6.00000db2.4241285d@newsgate.onet.pl...
> Szukam pomocy na temat ukrycia ostatniej nazwy uzytkownika. Próbowałem
> ustawień:
> Klucz:SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon
> Nazwa:
> DontDisplayLastUserName
> Typ:REG_SZ
> Wartość:1

Zgodnie z tym artykulem:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;114463
wszystko ustawiles poprawnie. Nie wiem tylko czy byl restart.

Tutaj sie troche mieszaja w zeznaniach, miedzy REG_SZ a REG_DWORD:
http://www.microsoft.com/resources/documentation/Windows/2000/server/reskit/en-us/Default.asp?url=/resources/documentation/Windows/2000/server/reskit/en-us/regentry/58530.asp

W akcie desperacji sprobuj tego narzedzia:
http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp

Pamietaj o restarcie systemu po zmianach.

--
Tomasz Polus