Re: Windows Serwer 2003 - problem

Autor: maciek <maciek89_at_polbox.com>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 10:40:13 MET

> Musisz napisać więcej o konfiguracji profili w tej domenie,
> są to profile lokalne (przechowywane na stacjach) czy zdalne
> (przechowywane na serwerze)? Jeśli lokalne to masz odpowiedź,
> bo w tej wersji profil użytkownika (a raczej zawartość niektórych
> jego katalogów np. Moje dokumenty) będzie zawsze inna, w zależności
> od tego na jakiej stacji użytkownik się zaloguje.
> Problem ten można rozwiązać poprzez implementację profili zdalnych
> (lub raczej mobilnych), ale nie jest to łatwe zadanie, bo trzeba
> trochę poczytać przed wdrożeniem ;)
> [...]

Są to profile mobilne. Użytkownik loguje się dzisiaj do domeny, pracuje,
usuwa zbędne pliki z Moich dokumentów, wylogowuje i idzie do domu. Jutro
loguje się na tym samym komputerze i usunięte pliki z powrotem są
przywracane. Nie zawsze tak się dzieje i nie widzę żadnej prawidłowości w
występowaniu tego zjawiska.
Pozdrawiam.
maciek