WinXp i wolny start uslugi sieciowej

Autor: Nameless <newsam_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 20:59:41 MET

Od pewnego czasu do ok minuty trwa mi przy starcie systemu zanim pojawi mi
się ikona aktywnego polaczenia sieciowego. Nie wiem co Winda wtedy
robi....ale probowalem juz dezaktywowac rozne aplikacje i opcje ale zawsze
to samo. dlugi czas zanim ustawi polaczenie sieciowe.

Zawsze dzialalo to migiem bo w domu mam router-switch z neostrady i na
kompie drugim startuje tak jak dawniej.

Co nalezy pozmieniac w rejestrach zeby znow bylo tak jak wczesniej??

Pozdrawiam

Andrzej