sbs 2000 - domyslne haslo admina

Autor: Vegeta\(ble\) <darek_rzeszof_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 20:17:46 MET

Witam;

Mam windowsa 2000 sbs, 8cd wszystko pieknie i ladnie. Instalowalo sie to
ladnych pare godzin i jedynie o co mnie zapytalo to nazwa domeny lokalnej i
internetowej. Po instalacji nie moge sie zalogowac bo nie znam hasla
administratora, puste nie dziala. Dokumentacji nie mam zadnej do tego, moze
jakas udalo by mi sie zdobyc po swietach ale czas nagli. Wersja plytek to
2003 lato o ile dobrze pamietam, a plytki dostarczone przez ministrerstwo
edukacji narodowej dla jednej ze szkol. Potrzebuje hasla administratora,
musi byc jakies standardowe dla wszystkich instalacji bo ta jest calkowicie
zautomatyzowana.
Bede wdzieczny za pomoc

--
pozdrawiam