Re: Pomocy - pad³a mi p³yta

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 19:15:21 MET

maciek klag napisa³(a):
> Pad³a mi dzisiaj p³yta z procesorem. Czy po zmianie na inn± mój win2003
> bedzie dzia³a³, czy trzeba bêdzie robic reinstalacjê systemu?

na inn±-tak±_sam± czy na inn±_zupe³nie_inna?
w pierwszym przypadku nie powinno byæ praktycznie róznicy, a w drugim
mo¿e byæ ró¿nie:
mo¿e siê uruchomiæ, zainstalowaæ sterowniki itp., a ale mo¿e te¿
generowaæ bluescreeny. mo¿e te¿ po prostu nie dzia³aæ czê¶æ sterowników.

najlepiej zrób gdzie¶ kopiê partycji systemowej i sprawd¼ - mo¿e siê uda.

--
Artur 'MEGA' Grdeñ gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination