Re: w2k problem z usunięciem pliku

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 17:19:32 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> Mnie też nie chodzi o zabawę w słówka, tylko o to, że chkdsk w XP nie
> jest żadną wersją scandiska, tylko zupełnie innym programem i działa
> inaczej. To co opisujesz było możliwe tylko w 9x.

dlatego tez, jak mozesz przeczytac w moim pierwszym poscie, napisalem ze
  nie wiem czy to zadziala w win2k i na ntfs, a jedynie pozdrzucilem
pomysl do sprawdzenia

zawsze moge napisac jak to "naprawic" przy pomocy jakiegos edytora dysku...

--
Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination