Re: w2k problem z usunięciem pliku

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 16:31:44 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> W XP nie ma żadnego scandiska.

ok. przepraszam, niefortunnie uzylem tego slowa. mialem na mysli
sprawdzanie dysku przy pomocy tego narzedzia:

w oknie "moj komputer" klikasz prawym klawiszem na ikonce dysku, ktory
chcesz spraawdzic -> wybierasz "wlasciwosci" -> zakładka "narzedzia" ->
pierwsza sekcja "sprawdzanie bledow" -> wciskasz sprawdz.

--
Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination