Re: Dvd i uprzykrzający tryb pio...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 10:03:16 MET

Użytkownik "Piotr Wydymus" <motaboy@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:1ieo59f48rckn$.1kiwolfkby8t3$.dlg@40tude.net...

> Nic z tym nie zrobisz. Zasadniczo polega to tym, że zliczane są
> błędy CRC podczas odczytu z nagrywarki. Po wystąpieniu pewnej ich
> ilości zostaje ona przełączona w PIO. I już nie wraca. Pomaga tylko
> odinstalowanie kanału i zainstalowanie na nowo.
>
> Czyli: jeśli masz jakieś porysowane, trudne do odczytu płyty - to
> one mogą coś takiego wywoływać.

E. Chodzi o błędy transmisji danych z nagrywarki do kontrolera dysków, a
nie o błędy powstające przy odczycie porysowanej płyty ;-). Innymi
słowy, winna jest np. uszkodzona tasiemka sygnałowa, uszkodzona
elektronika, ewentualnie zbyt słaby lub niestabilny zasilacz. W opisie
problemu podają także informację o specyficznym problemie występującym
wyłącznie w W2k a związanym ze zbyt krótkim czasem wznawiania pracy
napędu po uśpieniu systemu.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/