Re: Win XP HE - konto Administrator

Autor: mega <mega_at_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 04:58:19 MET

Lukasz Stelmach napisał(a):
> Czołem All.
>
> Guglałem i nie wyguglałem. Czy jest jakiś sposób żeby uruchomić
> konto Administrator w HE poza trybem awaryjnym *i* odebrać użytkownikowi
> założonemy przy instalacji prawa administrowania komputerem.

jesli pojawia ci sie standardowe ekran z wyborem uzytkownikow do
logowania, to na tym ekranie wcisnij kombinacje klawiszy:
ctrl+alt+(dwukrotnie del) - powinno pojawic ci sie standardowe okienko
logowania takie jak w win2k - logujesz sie jako administrator i juz. to
konto administrator domyslnie jest ukryte na glownym ekranie logowania)

jesli komp automatycznie loguje sie na jednego usera, to po uruchomieniu
wybierasz z menu start wyloguj (albo zamknij->wyloguj) i robisz tak jak
opisalem wyzej.

--
Artur 'MEGA' Grdeń gg:527856
M.E.G.A.: Machine Engineered for Galactic Assassination