Re: Problem z domena 2003

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 19:45:51 MET

Zdzislaw Landowski <codeboy@interia.pl> napisał(a):

(...)

> ldifde.exe /i /f inetOrgPersonFix.ldf /c "DC=X" "DC=mycorp,DC=com"
>
> jesli moja domena to nazwa_firmy.com.pl to podaje w DC= nazwa_firmy,
> DC=com, DC=pl (podaje nazwe internetowa nie nazwe nazwa_firmy.local ?
> co znaczy DC=X ? czy to zostaje tak jak tutaj wyglada ?
> ile to trwa i czy jest niebezpieczne

podajesz nazwe swojej domeny AD - czyli jezeli twoja domena AD ma nazwe
firma.local to podajesz DC=Firma,DC=Local

Jak sie zrobi to wg zalecen to nie jest niebezpieczne

ale szczerze, albo odrob dobra prace domowa czytajac jakis kawalek dobrego
podstawoego opisu AD albo popros kogos zeby to zrobil za ciebie

> Ps. mam backup danych z folderu windows i innych waznych robiony Veritasem
> ale wolabym jednak nie testowac odzyskiwania danych :)

OK, oprocz danych samych masz system state?

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl