Re: Problem ze zdalnym pulpitem ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 17:06:36 MET

Dzięki za próby pomocy.
Postaram się udzielić dodatkowych podpowiedzi ...
Próbowałem już (chyba) wszystkiego.
Zapore w WinXP mam wyłączoną całkowicie,
W usługi zaglądałem i też jest tam wszystko co trzeba odpalone,
czy powinien być odpalony "routing i dostęp zdalny", ale nawet jak jest
to też nic nie daje.
Próby dostania się na kompa odbywały się zarówno po nazwie jak i adresie IP.
Adresacja jest statyczna (uprzedzając kolejne pytania) :-)
W zasadach grupy wszystko tak samo ustawione jak na innym kompie
na który dostaję się bez problemu za pomocą zdalnego pulpitu.

Jak widzicie ręce opadają. :-((((

Jeszczer az dzięki za pomoc i proszęo dalsze wskazówki.

Pozdrawiam
Długi