Zarzadzanie dokumentami w firmie

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 14:04:48 MET
Message-ID: <d1rphi$rr6$2@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

 Witam
Przepraszam, ze na ta grupe ale czesc z Was pracuje/zarzadza oprogramowaniem
w roznych firmach i moze bedziecie mogli mi pomoc.
Otoz poszukuje oprogramowania do zarzadzania dokumentami w firmie,
konkretnie chodzi mi o poczte (tradycyjna). Dzisiaj pani dyrektor zazyczyla
sobie programu w ktorym sekretarka bedzie miala mozliwosc rejestrowania
calej poczty jaka przychodzi codziennie do centrali, nastepnie porozdziela
ja do poszczegolnych dzialow (to rowniez uzupelni w programie) i na koniec
dnia wydrukuje raport ze swojej dzialalnosci ;-). Podobno istnieje taki
program bo kiedys, gdzies na takim pracowala i to tyle ze szczegolow. Czy
ktos spotkal sie z czyms takim i moze mi powiedziec gdzie tego szukac? Bede
bardzo wdzieczny.

-- 
Pozdrawiam
Leon
e-mail w ROT13 
Received on Wed Mar 23 14:05:18 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 23 Mar 2005 - 14:42:07 MET