Re: Terminal services ktory tryb lepszy zdalny czy server aplikacji?

Autor: Tadeusz Łopatkiewicz <tadeusz_at_it-faq.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 13:04:41 MET

Użytkownik "Norbert Kolasisnksi" <arestides@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d1rlb3$fql$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> kto z szanownych grupowiczow podpowie mam zamiar zainstalowac i
> skonfigurowac server 2000 dla sesji terminalowych
> i teraz jesli wybiore tryb servera aplikacji to czy mozna w pozniejszym
> czasie bezbolesnie przejsc na ten drugi tryb tryb zdalnej administarcji?
> mam potrzebe korzystac z mojej stacji roboczejXP w pracy lokalnie do
servera
> i zdalnie z domu do servera, ale czy jak zrobie tryb aplikacji seervera to
> bede mogl sie z domu dostac?
> prosze podpowiedziec

Wszystko jest ładnie opisane w helpie. Ale OK - tryb administracji pozwala
na dwa równoległe podłączenia, za to nie wymaga licencji. Tryb aplikacyjny
wymaga licencji (po 90 dniach okresu testowego), nie nakłada za to
ograniczeń na ilość sesji. W Twojej sytuacji lepszym rozwiązaniem wydaje się
tryb administracji zdalnej.

--
tadeusz@mvp.pl
[MVP]