Re: Problem z domena 2003

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_interia.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 11:20:22 MET

Dnia Wed, 23 Mar 2005 10:53:17 +0100, Tomasz Onyszko
<T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał:

> Bez obrazy ale najpierw doczytac.
>
> adprep /forestprep
> adprep /domainprep
> http://www.petri.co.il/windows_2003_adprep.htm
>

> jako ze pewnie masz tam Exchange 2000 to polecam tez
> http://www.petri.co.il/windows_2003_adprep_fix_for_e2k.htm

Oki czyli to jest to o czym mi kiedys pisales , mechanizm migracyjny ,
czyli 2k3 nie da sie terz dopiac do domeny
jako dodatkowy kontroler :(
chcialem wlasnie tego uniknac, czyli musze tworzyc zupelnie nowa domene,
zeby tego nie robic , czy tak ?

ew. czy ta operacja jest niebezpieczna dla dziajacego serwera, mam tylko
jeden serwer, jak on poleci to koniec juz nic nie uratuje.
2 sprawa czy podczas robienia tej operacji domena pracuje normalnie, mozna
sie logowac, czy trzeba to robic po godzinach pracy, ile taka operacja
trwa i jak rysykowna jest ?

czy bezpieczniej stawiac domene na nowo ?

--
Pozdrawiam
Zdzislaw Landowski