Zapora a podw骿ny IP

Autor: =VIM= <wyrzuc_at_to.pl>
Data: Wed 23 Mar 2005 - 09:09:09 MET

Na win2k3 na interface ethernet o podwojnym adresie IP 192..... i 10.......
kiedy zakladam na nim zapore z systemu - zaznaczam "chron moj komputer
uzywajac...."
i odznaczam aby puszczal ruch http to niestety ruch jest mozliwy tylko za
pomoca ip 192.168.....
adres 10..... jest niewidoczny na porcie 80 , Czy jest to blad Windowsa czy
moze moja pomylka
nie wiem specjalnie gdzie szukac bledu , Co wpisywac w pole "Nazwa lub adres
IP"
Gdy wpisze tam nazwe kompa to dns odwzorowuje go na 10..... , pomimo
wszystko jednak zauwazylem
ze przepuszczany jest ruch tylko na ip podanym jako ostatni na liscie
adresow IP skojarzonych z tym interface

Zalezy mi aby http byl osiagalny zarowno poprzez 10.... jak i 192...