Re: WinNT Srv. Problem ze Streamer'em DDS4

Autor: Michał Wójcik <mag_at_usun-to.list.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 22:17:29 MET

Witam,
> Win NT Srv 4.0 SP6.
> Streamer Seagate DDS4: 9SP40-000
Mało informacji, jaki server, do jakiego kontrolera podpięty streamer ?

> Problem polega na tym, że wykonana na nośniku DD4 (40GB) kopia nie daje się
> odczytać.
> Nie daje się przejrzeć jej zawartości, pojawia się komunkat "Drive Detect
> Error".
Podobny problem miałem kiedyś w serwerze Della jak miałem streamer
podpięty do kontrolera macierzowego Perc3/di, jedynym rozwiązaniem bylo
dokupienie osobnego kontrolera na streamer. Jak się okazało kontroler
ten nie był w stanie pod NT4 prawidłowo obsłużyć streamera na drugim kanalę.
Pozdrawiam,
MW