https_brak strony

Autor: szankiel <szankiel_at_interia.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 21:56:48 MET

Witam
Posiadam Internet Explorera 6 z najnowszymi poprawkami z Live Update.
Ustawienia domyślne we wszystkich zakładkach.
Problem polega na tym ze:

Przy próbie zalogowania się np. do strefy interii:
http://poczta.strefa.pl/profil/login/

po otrzymaniu informacji ze zostanę przełączony do bezpiecznej strefy
i zaakceptowaniu tej propozycji,
natychmiast to jest po niespełna sekundzie
otrzymuje komunikat o niemożliwości wyświetlenia strony.

Nie mam żadnych aktywnych firewalli.
jak mówiłem wszystkie ustawienia IE SA defaultowe poza jednym:
narzędzia/opcje interenetowe/ogólne/
Tymczasowe Pliki internetowe:
Ustawienia:
W pozycji:
"Sprawdź czy są nowsze wersje przechowywanych stron"
mam zaptaszone
"Przy każdej wizycie na stronie" (I tak ma być!)

W Mozilli działa wszystko bez zarzutu.
Jednakże interesuje mnie jakie ustawienie w IE powoduje ten feler?
(właściciel użyczonego mi laptopa kocha IE a nie lubi Mozilli).

Dodam że do banku np:
http://kb24.pl
oczywiście się nie zaloguję
bo przy przekierowaniu na bezpieczną strefę https
błyskawicznie wyświetla się informacja o niemożliwości otwarcia strony.
a powinienem zobaczyć ekran logowania (podobnie jak na interii)

Testowałem Laptopa w kilku sieciach.
Łączyłem się przez dial up również.
Efekt oczywiście ten sam.
Komputer sprawdzony, nie ma robaków ani wirusów.
niemniej były wcześniej!
Być może podczas usuwania
(HiJackThis, SpyBoot, TWSchredder)
został usunięty jakowy wpis w rejestrze systemowym,
który powoduje tą usterkę.

Pozdrawiam

Endzin