blokada zakladki

Autor: Filip. <zielonooki73_at_interia.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 20:33:51 MET

Witam Grupowiczow,

Mam pytanie, czy istnieje mozliwosc poprzez modyfikacje rejestru lub
narzedziem zewnetrzym "zmiany ustawien wygaszacza ekranu", problem
jest taki ze user musi miec prawa lokalnego admina wiec moze sobie
zmieniac co mu sie podoba (w tym parametry wygaszacza), jednak nie
jest na tyle kumaty zeby grzebac w rejestrze. Czy mozna to zrobic
poprzez Domain Rules czy perfidnie zmodyfikowac rejestr i zniknie mu
zakladka parametrow wygaszacza. Nie wiem czy jakis tweaker to zalatwia
?

pozdrawiam, Filip.