Re: jak wylaczyc ACPI w Win2000

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 18:56:03 MET

Użytkownik "Jacek Szaniawski" <im@nothere.com> napisał w wiadomości
news:fag041ld0a83qj97e9eoiajhs4o7juvm8t@4ax.com...
> nie chce mi sie zainstalowac karta bo glupi komputer mysli ze nie ma
> juz wolnych przerwan. kiedy chce sobie ustawic przerwanie recznie to
> okazuje sie ze wszytkie wolne przerwania przejal inteligentny system
> ustawiania przerwan. wywala kompunikat ze te (wolne) IRQ jest w
> konflikcie z "komputer PC z zaawansowanym interfesem konfiguracji i
> zasil" (dalej uciete) zakladam, ze to ACPI. to g... wchrzanilo mi sie
> (chyba) kiedy na chwile przestawilem BIOS plyty na PnP. teraz
> wywalilem to plug and play z biosu ale wyglada, ze zostalo w windozie
> [...]

Musisz przeinstalować system i na początku jak instalator z CD
oferuje możliwość zainstalowania dodatkowych sterowników
kontrolerów dysków [F6], naciśnij kilkukrotnie [F5], wtedy
będziesz mógł wybrać komputer typu Standard PC i konfigurować
samodzielnie przerwania. Tylko wtedy z kolei możesz mieć problemy
z hibernacją, trybem wstrzymania i automatycznym wyłaczaniem komputera.

--
Tomasz Polus