Re: IIS, windows XP - problem

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 19:40:00 MET

Użytkownik "Kaczuch" <kaczuch@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:d1mvrg$qq8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Na lokalnym komputerze serwer www działa bez problemów, natomiast nie moża
> go uruchomić z komputera w sieci. Gdzie tkwi problem?

Tak jak Arek napisał, bez dokładniejszego opisu to można sobie gdybać.

Ale ja sobie pozwolę na mały gdybnięcie :)) Zobacz czy masz włączony
firewall
systemowy (lub dowolną inną zaporę ogniową, domyślnie systemowa jest
włączona
w XP SP2), być może firewall blokuje Ci komunikację sieciową z IISem (port
80 dla HTTP).

--
Tomasz Polus