Re: W2k + Outpost + update = wirus

Autor: <pisz_na.mirek_at_dionizos.zind.ikem.pwr.wroc.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 09:40:14 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:

> ZTCP Outpost startuje jako usługa, więc chyba to nie to.

Ale coś się dzieje w momencie restartu po samym upgrade.

> A co z konfiguracją Outposta? W firewallu najważniejsza jest jego
> konfiguracja, nawet najlepszy Ci nie pomoże jeśli będzie miał skopaną
> konfigurację.

Świerzo zainstalowany (z płytek z SP1 + outpost), może stać w sieci (i być
spkojnie restartowanym) dowolnie długo, samo upgrade powoduje taką wpadkę :(

Numer z zegarem dla sassera znam, ale to była jakać nowa mutacja, bo wtedy
(dwa tygodnie temu) żaden z czterech AV (nawet na dysku podpiętym do innego
systemu) nic nie wykrywał.