Re: MS-Windows XP: Jak przelozyc dysk do nowego komputera?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 12:31:21 MET

Użytkownik "Tomasz Polus" <tomek@polvision.com.pl> napisał w wiadomości
news:d1f50q$ndf$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Paweł Dębski" <pdebski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:d1f18s$ejg$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
>
> Watpie, bo instalacja sterownikow wymaga rowniez wpisow w rejestrze,
> nie tylko skopiowania plikow. A z konsoli nie mozesz edytowac
> rejestru. Moze daloby sie ten system uruchomic w taki sposob:
> 1) Znalezc system, ktory dziala na takiej samej plycie, z tym samym
> kontrolerem dyskow (czyli ma zainstalowane stery w systemie)
> 2) Skopiowac wpisy w rejestrze (CurrentControlSet) dotyczace
> [...]

To prawda. Jednak czasem trzeba coś takiego zrobić. Miałem identyczny
problem jeszcze w NT4. Rozwiązaniem było postawienie obok tego
nieuruchamiającego się, drugiego systemu NT4 i pokombinowanie - tak jak
to opisujesz - z przekopiowaniem paru wpisów o brakujących sterownikach
do gałęzi HKLM\System\CCSet\Services.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/