Dziwna sprawa win2003

Autor: Jarek <jarkir_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 17:08:33 MET

Mam taki oto to problem.Kilka dni temu postnowiłem sobie zdefragmentować
partycję C na której mam windowsa 2003 server.Wszystko przebiegło bez
zarzutów aż do ponownego restaru windowsa.Wyskoczył "bład oodczytu
danych z dysku" i windows już nie wstał.Ktoś mi doradził abym załadował
jeszcze raz MBR i tak zrobiłem,niestety nic nie mogło.Wiec postanowiłem
sformatować partycję C,co mi się udało PQmagic-em.Chcą zainstalować
windowsa jeszcze raz przy formatowaniu wyskakuje mi że dysk jest
prawdopodobnie uszkodzony.Sprawdzałem go programami diagnostycznymi i
wszystko jest OK.Co wy o tym myślicie.Pomózcie