Re: task scheduler

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 16:35:19 MET

Użytkownik "piotr" <piotr2_.s@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d1es06$6s7$1@62.148.86.188...
[...]
> systemy windows xp, srodowisko domeny 2000, a jakie sa jeszcze inne
> sposoby,
> moze jakeis wpisy do rejestru?czy da sie zrobic kopie takich taskow, czy
> jest moze w jakies bazie?ah najbardziej mnie interesuje jak zdalenie dodac
> task do win xp, nie uzywajac vnc itd...

Widzę, że bardzo chcesz pokombinować :)))
Skoro to jest domena, to możesz spróbować skopiować
pliki .job, które znajdują się w katalogu C:\WINDOWS\Tasks\,
Jak wejdziesz tam z poziomu Explorera to zobaczysz
normalnie folder Scheduled Tasks, dlatego proponuję
zajrzeć z poziomu linii poleceń.

Jak wrzucisz to na komputer zdalny np. poprzez udział
sieciowy \\KOMP\C$\WINDOWS\TASKS to te zadania zostaną
zarejestrowane. Jednak z tego co pamiętam nie uruchomią się,
ponieważ do bazy zabezpieczeń systemu musisz wpisać dane
logowania dla konta, na ktorym będą uruchamiane te zadania.

Z tego powodu najprościej jest zastosować narzędzie takie
jak schtasks.exe lub at. Narzędzia takie jak te automatycznie
wpisują do bazy zabezpieczeń dane logowania i nie ma problemu.
Ja zdecydowanie polecam to pierwsze narzędzie, tym bardziej
że masz XPki. Jeden wpis z command line, możesz
to również poskryptować... czego chcieć więcej? :)

--
Tomasz Polus