profile urzytkowników w xp pro

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 12:53:24 MET

Dziwi mnie, że w systemie takim jak XP pro (skąd właściwie to pro?... ) nie
można w prosty sposób dostosować, co ma być wyświetlane na pulpicie danego
użytkownika ani tego, jakie skróty mają być wyświetlane u danego użytkownika
w pasku Uruchom>Wszystkie Programy bo niemal cokolwiek się zrobi ma to wpływ
na pozostałych użytkowników. Czyli jeśli usunę jakiś niechciany skrót to
automatycznie jest on usuwany ze wszystkich kont. Nie o to przecież chodzi.
Nie chcę na przykład żeby użytkownicy mieli dostęp do programów, których
nigdy nie będą używać. Po co więc skróty do nich mają im zaśmiecać pulpit
albo pasek Wszystkie Programy? Czyżby konta użytkowników zostały stworzone
jedynie w celu wyświetlania innej obrazka na pulpicie na różnych kontach i
zabezpieczenia katalogów Moje dokumenty. Dziwne... Chyba, że o czymś nie
wiem. Mógłby mnie ktoś uświadomić?
Pozdrawiam
Yaro