Re: W czym tkwi problem

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 11:47:24 MET

ErkA napisał(a):
> Mam nadzieje, ze tu znajde pomoc, system to w2k - ze wszystkimi
> update'ami i SP, program z ktorym mam dziwny problem to zend studio.
> Jedynie na moim komputerze pojawiaja sie 2 bledy, na innych jest ok. Po

To nie błędy -- to tzw. asercje, czyli dodatkowe testy
wewnętrzne obecne tylko w wersjach z włączoną analizą
działania. W zasadzie takie wersje nie powinny być
dystrybuowane publicznie. Asercje często nie powodują
problemów, bo ich rolą jest zgłoszenie błędu, który
dalej pewnie jest pomijany przez zawsze już wykonywany
kod.

Na pierwszy rzut oka problem wynika z próby czytania jakiegoś
pliku z czcionką poza granicą jego rozmiaru i występuje w
bibliotece wspólnych elementów graficznych Java AWT.
Nie znam niestety dosyć Javy, ale jeżeli AWT korzysta z
normalnych czcionek Windowsowych, to zacząłbym diagnozowanie
od porównania listy czcionek na tej jednej maszynie z
pozostałymi komputerami.

| Radosław Sokół  |  mailto:Radoslaw.Sokol@polsl.pl        |
|                 |  Administrator systemów komputerowych  |
\................... Politechnika Śląska w Gliwicach, RE ../