Re: zamarzanie serwera NT 4.0

Autor: Mariusz Sadowski <sailnet.service_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 21:23:15 MET

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:d19m8q$kh$1@opal.icpnet.pl...

> Wątpię, żeby przyczyną była defragmentacja.
> Jeszcze za czasów, kiedy NT4 królował u mnie na desktopie
> przyczyną zamarzania był zły sterownik modemu.
> Nie wykrzaczal sie BSOD-em, tylko właśnie 'zamarzał'
> Nie zmieniałes czegoś w tej kwestii?
> Dziennik zdarzeń obejrzałeś?
> Przyda się też dobrze sprawdzić ram:
> www.memtest86.com
>
> Piciu

Witam!!

 Hmm, w maszynie siedzi modem, swego czasu uzytkownicy aplikacji probowali
sie przez niego logowac, rowniez mieli prawo dokonywac zmian w aplikacji,
wiec moze masz racje i rzeczywiscie to sterownik. Jesli chodzi o logi to
brak zupelnie jakichkolwiek informacji, natomiast dr Watson przy zamykaniu
systemu wyrzuca blad. Jutro bede probowac z pamieciami. Czy jest jakies
narzedzie ktore dobrze przetstuje cache na procesorze???

Mariusz