Problem z dostepem do folderu

Autor: Walker <Walker_ok_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 21:01:54 MET

Witam!

Mam pewien bardzo poważny problem, z dostepem do katalogu. Mianowicie jakies
pół roku temu ograniczyłem sobie
dostęp do folderu z kodami żródłowymi. Problem tkwi w tym że niepamietam w
jaki sposób to zrobiłem. Napewno
jeden z dwóch przedstawionych poniżej:

  1. Z rozwijanego menu folderu, wybrałem 'własciwosci', poczym przeszedłem
do zakładki
    "Zabezpieczenia". Ograniczyłem sobie dostep do folderu tylko dla mojego
konta administratora.

  2. Z menu rozwijanego folderu wybrałem polecenie "Szyfruj" i
zaszyfrowałem.

Jeden z tych dwóch napewno!
Wszystko bylo wporządku, aż do ostatniego tygodnia, dopuki nie
przeinstalowałem sobie Windows-a.
Całkiem zapomniałem o tym katalogu! Teraz nie mogę się do niego dostać. Po
kliknieciu wyswietla
komunikat: "f:\Żródła nie jest dostępny - Odmowa dostepu". Co ciekawe
wskazałem ten folder jako
folder systemowy 'Dokumenty',i o dziwo mogę się do niego dostać (tylko przez
Total Commander-a).
Lecz podczas próby otwarcia jakiegos pliku, wyskakuje "Odmowa dostepu".
Muszę się dostać do tego
katalogu, ponieważ są tam kody żródłowe do moich programów! Jest to dla mnie
bardzo ważne. Próbowałem
już chyba wszystkiego, ale jestem przekonany że musi być jakis sposób.
Jeżeli ktos z grupowiczów wie jak poradzić sobie z tym problemem to proszę o
informację!!!

Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI!

Pozdrawiam Fic!