Re: problemy z IE i pochodne

Autor: cacup <cacup_at_nospam.stud.pam.szczecin.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 11:16:26 MET

> przeinstalowanie IE przez
> system32/inf/ie.inf

czy mozna jakos przeinstalowac MSIE w systemie? pytam sie poniewaz po sp-2
(podkreslam z wlasnej winy) to co do tego momentu bylo po polsku a co nie -
jest po polsku, a to co zostalo wprowadzone z sp-2 do MSIE, mam po
angielsku. chcialem sobie wykonac tradycyjny setup explorera (z centrum
pobierania ms), ale wyskakiwal mi pomunikat, ze wersja zainstalowana jest
nowsza od tej, ktora probowalem zainstalowac.

pyt. dod. co po ponownej instalacji MSIE moge stracic? w sensie, np. czy
ustawienia zabezpieczen, ewentualnie poczta OE, ustawienia kont OE itd.
chodzi mi czego kopie warto zrobic, na co zwrocic uwage co moze byc podczas
ponownej instalacji MSIE usuniete/zmazane.