Re: problemy z przeglądaniem stron WWW przy proxy

Autor: Michał Biek <mb_at_coi.pw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 23:28:43 MET

Newspupil as dekarz via dekarz <grubba44@tenbit.pl> with the tick
<news:d17364$o$1@sunflower.man.poznan.pl>:
> [...]
> Możecie powiedzieć, w jaki sposób rozwiązać ten problem, zakładając że
> jestem końcowym użytkownikiem i nie mam możliwości żeby wpłynąć na admina,
> żeby inaczej skonfigurował proxego? Próbowałem innych przeglądarek, ale
> rezultat ten sam. Kompletnie nie wiem, co jest przyczyną tego problemu.
> [...]

Inkryminowana strona jest pobierana (u mnie) bez żadnego problemu
mimo, że mam bardzo restrykcyjne ustawienia browsera.
Podany adres strony wymusza wysłanie z localhost żądania pobrania
strony za pomocą protokołu UDP/port:1109/nazwa portu: *kpop* czyli pop
z Kerberosem.
Proxy IMHO specjalnie nie ma wpływu, bo połączenie serwer eBay -
localhost/proxy zostaje ostatecznie zrealizowane (przesłanie
zawartości strony) na porcie 80/8080.
Twoim problemem może być konfiguracja firewalla albo cóś? "adminowego"
:-) na routerze/DNSie firmowym. Na samym końcu postawiłbym dopiero na
brak aktualizacji Windows/IE.