Re: Pulpit zdalny - pomocy

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 12:14:44 MET

A ja chcę wejść z innego kompa w sieci lokalnej na ten mój
i mam ciągle ten sam komunikat o którym pisałem wyżej.
Z tego mojego wszędzie się bez problemu dostaje.
Przecież w tym żadnej filozofi nie ma. We właściwościach Mój komputer
zakładka zdalny, zaznaczone jest zezwalaj na zdalny dostęp i już.
I tak działało do niedawna. Teraz cały czas ten komunikat.
Porównałem ustawienia z innym kompem i tam jest wszystko tak samo,
z tym że tam działa a u mnie nie. Przejrzałem usługi, zasady grupy.
W logach nic nie ma. Co jeszcze można zrobi. Reinstal nie wchodzi w rachubę.

Pozdrawiam
Długi