Urzytkownicy a uporawnienia.

Autor: Sol-lex <sollex.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 16:09:02 MET

Jestem od niedawna urzytkownikiem Win XP(przesiadka z win 98).Na jednym
kompie jest 3-ech userów (jeden admin i 2-óch z ograniczonymi
uprawnieniami). Podczas instalacji programów z konta admina nie zawsze są
one dostępne (programy) dla userów z ograniczeniami.Czy za każdym razem
kiedy chcę, aby userzy mieli dostęp do instalowanych programów muszę im
wcześniej (przed instalacją)zmieniać uprawnienia na admin(tylko taki sposób
znalazłem),czy też można to jakoś zrobić bardziej sensownie?