Re: Plik SAM

Autor: Green <zdrw.cotrzebausun_at_usunsecochcesz.gazeta.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 12:11:27 MET

W artykule <d120i4$lov$1@nemesis.news.tpi.pl> deepblue napisal(a):

> W wiadomości: news:d11sd0$bja$1@inews.gazeta.pl,
> Tomasz Onyszko naskrobał(a):

> O to mi chodziło - Green pisze, że ma system na dwóch dyskach...
Nie.
"Stary" Windows2000 został ze starego małego dysku zarchiwizowany, i
ożywiony na (innym) nowym dużym dysku.
Ale w trakcie bojów (zmieniła sie litera dysku)
(inny zupełnie rozkład partycji)
ZAINSTALOWAŁEM wersje tymczasową.W folderze Obok.

Skasować ten SAM można chyba tym:
http://www.ntfs.com/products.htm

POTEM ten plik sie odbudowuje.
Ale już z pustym hasłem??

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010