Re: system zatrzymuje sie co pol sekundy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 22:02:19 MET

On Sun, 13 Mar 2005 21:49:06 +0100, Andrea
<andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl> wrote:

>Słyszałem. Ale co, mam domniemywać, że masz, czy też, że nie masz? Wróżką
>nie jestem. Jak piszesz, że masz wyłączony w systemie, to powinieneś dodać
>też, że masz inne rozwiązanie. Ja się tego nie mam obowiązku domyślać.

wystarczy odrobina dobrej woli zeby zalozyc, ze skoro swiadomie
wylaczylem FW (ktory w XP jest domyslnie wlaczony) , to znaczy, wiem
co zrobilem. tylko tyle, a nie zakladac od razu, ze otworzylem swoj
komp na sciaganie wirusow z calego netu. kwestia dotyczy "zdrowego"
kompa, o czym napisalem. co sie dzieje w mojej sieci nie jest chyba
tematem tego problemu.
poza tym nawet jesli bym nie mial zewnetrznego FW, to ten komp byl
czesany kilka razy i nie bylo zadnego wirusa ani worma itp. to powinno
dac ci do myslenia, ze to nie jest kwestia wirusa.
nie wszyscy, ktorzy zadaja byc moze nawet trywialne pytania na tej
grupie sa od razu ignorantami.
wiec teraz skoro ta sprawa jest juz chyba definitywnie wyjasniona,
jakies inne sugestie? <rs>

--
Facts are stupid things.
Ronald Reagan (regarding Iran Contras)