Re: Plik SAM

Autor: Green <zdrw.cotrzebausun_at_usunsecochcesz.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 19:36:11 MET

W artykule <d11v0f$mib$1@inews.gazeta.pl> Tomasz Onyszko napisal(a):

> patrz moja pierwsza odpowiedz w tym watku :)

mam to narzędzie. I działa.
Ale.... problem jest w tym, że OBOK tego foldera z zamkniętym hasłem admina,
jest druga (równoległa, znaczy- w moim na ten czas-mniemaniu- tymczasowa)
 instalacja Win2000. I ona jest sprawna.

Dzieje się przy tej kombinacji takie coś:
- biorę to narzędzie do fd0 :), i staram się dotrzeć do tego miejsca:
WINNT2\system32\config
   ^^^^
a narzedzie stara się mnie (domyślnie) skierować do
sprawnego systemu (tego tymczasowego)
WINT\system32\config
  ^^^^

Kilka prób już czyniłem (ręcznie korygując ścieżkę do SAM w WINNT2)
ale nadal za każdym razem dostaję komunikat: hasło nieprawidłowe.
Dlatego moje pytanie o podmianę tegoo SAM.
Wcześniej, przy próbach, zdekodowałem ten SAM.
Mam go w wersji TXT. Czy można go rozkodować do końca?
Żeby ze znanego zestawu cyfr (ze 40(?) ich jest...) wydobyć hasło?

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010