Re: Zmiana liter dysków

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 17:59:55 MET

Użytkownik "Konrad Billewicz" <billewicz@usunto.o2.pl> napisał w
wiadomości news:d11q4t$c45$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tez o tym myslałem. A czym taką partycję można załozyć?

Na przykład tym: BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com
. Nie zapomnij tylko wykonać na koniec "Clear sig" i wpiąć nowy dysk w
miejsce oryginlanego, ale za pierwszym razem BEZ podpinania starego
napędu - wtedy literki ułożą sie od nowa tak jak chcesz (C,D).

Mam nadzieję, że wiesz jak uczynić tę partycję bootowalną?

--
M.     [MVP]                         "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/